Sambo

Jag vet att det va VÄLDIGT längesen jag skrev i bloggen IGEN.. men det blir bara så när jag för det mesta skriver om Affe och då blir det ju på hans blogg.. som nästan har gått över lite i att vara min blogg med :D Har börjat skriva lite grann vad jag sjäkv gör om dagarna. Men inte så ingående som jag gjort i den här.. fast det har man ju också fått kritik över.

Sitter för närvarande på Tobbes jobb och kollar runt lite på internet. Tobbe har ju som sagt virus i sin dator så den är OMÖJLIG att sitta vid. Men har nu finns ju även min dator där som vi ska koppla in någon dag när vi får TID. Vilket vi inte har så mycket av så vi får se hur det blir med den saken.

Har ju gått och blivit sambo med min käresta Tobbe. Känns verkligen hur bra som hellst. Gav nyklarna till min gamla lägenhet till den nya som skulle flytta in (Jesper Sköld) i fredags.. Känns faktiskt som om vi har gjort det rätta.

Malin har ÄNTLIGEN kommit hem nu från sitt jobb i Gränna. Hon har med sig söta lilla Star hem som är en blandras mellan arab/varmblod. En skimmel. Synd bara att Affe är sjuk så vi inte kan rida ihop. Fast det kommer väl det också. Alexandra och jag och Malin ska försöka att dra ihop oss och rida ihop sen när Affe är fitt for fight. Ska ta ett nytt test på onsdag eller torsdag.. Får se då om jag kan börja sätta igång honom igen..
Om händelsen med Affe och vad han har för sjukdom kan ni läsa på www.arabianflame.blogg.se orkar inte dra allt här också :D

Till helgen är det Marken i storfors och tävling i lindesberg. Så på lördag blir det lite smått marken och söndag blir det lindesberg, fornboda travbana.. starten utgår därifrån. Alexandra och hennes mamma är där. Camilla ska rida. Antingen 80 eller 120 km. Får hoppas det går bra för dom.. Jag och Malin ska bara dit för att glo på hästar prata med folk och handla distas grejer av www.distansritt.nu.
 
Malin och jag va i karlstad i lördags. Först va vi inne i stan för att jag skulle in och lämna in min mobil på lagning i tre butiken. Jocke jobbade så vi stannade och snackade lite med han. Han lyckades under tiden sälja en telefon till Malin.. han försökte lura på mig en också men det gick inte sörrö :D fast jag va bra nära.. men jag stod på mig. Tur va väl det..
Åkte sen ut till Ikea och handlade lite onödiga saker :D hehe.. ne då jag handlade 150 st handdukar till salongen. Nödvändigt.. sen lite små saker.

Nej nu ska jag ut och tvätta lite handdukar.

Ha de..

Kommentarer
Postat av: Sara Damberg

fränt namn ;D

2009-01-20 @ 20:48:00
URL: http://saradamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0