Funktionärs möte

Va på funktionärs möte idag i pingst kyrkan.. Fick veta lite om vad som kommer hända på A9 ritten ang funktionärerna.. eftersom jag kanske kommer lbi en av dom på lördag om affe inte är bra.. Men jag hoppas ju såklart att jag får rida.. annars kommer jag bli besviken vilket fall.. men det e ju ett par dagar kvar så jag får se..

Idag har jag hunnit med en massa.. sovit, läst, jobbar, handlat foder, varit hos Affe, jobbat igen, varit på möte, jälsat på sötis tobbe, ätit och suttit på msn :D Händelserik dag.. :D

Sitter hemma nu och glor framför datorn med tvn på i bakrunden.. Funderar på sängen.. kanske ett kaptiel i harry potter.. ja det gör jag..

Puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0