Dagen efter

idag är det dagen efter crusingen. Har varit en lugn dag.. skönt.. varmt.. Morsdag.. Va hos mor och fick lite morsdag lunch.. det va gott. Sen åkte jag till Tobbe på firman och glodde på när han tvättade hans bil VÄLDIGT intressant :D men rent blev det.. Roade mig med att spruta lite luft där en sväng.. vilket tryck :D
Sen åkte vi hem till Patrik och Malin och hälsade på.. de håller på att renovera övervåningen.. Patriks mor ska flytta in där. Det är som en lägenhet där uppe.. man kommer bara in genom en egen ingång. Blir säkert jätte fint  det där.. Sen åkte vi och tittade till hans lilla båt (lille skutt) sen åkte vi och handlade och sen stallet och gav hästarna kvällen och sen till handlarn och hyrde film och köpte dricka. Sen hem till Tobbe, lagade mat, åt mat och tittade på filmen. Den va bra faktiskt.. Förtrollad hette den.. Med Patrik Dhemsy eller hur han stavas.. han som spelar Mc dreamy i Grace Anatomy :D Får se om jag kommer ihåg att lämna in den imorgon.. jag med mitt minne.

Nu sitter jag hemma och ska precis lägga mig. Ska bara borsta tänderna och ta ur mina lincer så är det kvällen.. skönt. Börjar tolv imorgon, men slutar åtta istället.. fast det gör inget :D

Ha de.

( www.arabianflame.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0