Då va det gjort...

Ja då va det gjort.. har inte riktigt vågat berättat något om mina framtidsplaner eftersom allt inte va färdigt än och är egentligen inte det än, men allt är bestämt. Kan i alla fall meddela att jag sagt upp mig på Agaton. Vad som kommer hända sen vet jag väldigt väl, men tänker inte säga så mycket förens allt är 100% färdigt..

Va och hälsade på Tobbe idag hemma hos Malin och Patrik. De håller på att renovera övervåningen på sitt hus som är en lägenhet som Patriks mamma kommer att bo i. Vi fick grillat till mat.. gott... sen fick ajg akut åka ut till stallet för min stallhjälp hade inte dykt upp.. har hänt en massa saker hos henne så hon är lite dagvilsen. Men vi har kommit upp med en ny plan. Få se hur länge den håller. Meningen är ju att jag ska ha en som kommer fast varje vecka på betsämda dagar. Men det märks hur det blir. Får ta en dag i taget. Så jag fick skjuts ut av Malin, och vera va med också.. hon ville kolla på hästarna. Fick knappt med henne därifrån sen. Så idag hann jag inte kolla om Affe hostade något. :S men det är ju utter otroligt om han inte skulle det. Med min otur kommer det inte gå äver förens på söndag. Jag LOVAR..

Nej nu blir det sängen.. Puss på dig du söta

Kommentarer
Postat av: Madde

HUr ser planerna ut nu? I dessa tider är det svårt att få nytt jobb :(

2008-05-29 @ 00:42:03
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu blir jag ju nyfiken ju! Kram mickan

2008-05-29 @ 20:59:41
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0