Crusing

Ja idag är det crusing i stan. Va nere med Virre och Frippe och tittade på utställningen. Jocke va färdig med sin bil, så fin så.. :D Grattis. Får ta ett kort på den sen senare och lägga ut så får nu se verket :D
Sitter nu hemma och väntar på tvättmaskinen.. håller på att tvätta min vita jacka.. som för bärvarande va alldeles grå typ. Vitt är inte min färg. Det är snyggt som fan men jag har en tendes till att skit ner den.. pust. Men som sagt vill man vara fin får man lida pin :D

Ska alldeles snart åka ut och titta till min sjukling. Får se om han har någon feber idag eller ej. Han hostade förut i morse när han rullade sig sa Camilla. Vet inte vad jag ska ta mig till om han inte blir frisk innan onsdag.. men som sagt, finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Tyvärr..

Nej nu ska jag fortsätta göra nåt som jag inte vet vad..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0