Tattuering..

Ja då va det äntligen färdigt. Va iväg förut idag och tattuerade mig. Hade aldrig vågat det om jag inte haft Tobbe med mig. Som fyllde i sin och la till lite på sin tattuering. Själv gjorde jag en lite söt sak på sidan av svanken. Lägger in lite bilder på den här nedan. Tänk på att den är alldeles nygjord och svullen och röd. 
Känslan va i alla fall inte som jag tänkt mig. Trodde ju att det skulle göra JÄTTE ont med det gjorde det inte. Det går inte beskriva hur det kändes.

Igår så va vi på sjön nästan hela dagen. Mötte upp mamma och åkte ut till långön och solade och badade. Badade för första gången i år. Det va ganska skönt.. lite på gränsen till kallt med annars riktigt skönt faktiskt.
På kvällen köpte vi pizza och kollade på "sova med fienden".

Nu är Tobbe i garaget och pillar med sin bil. Chevan är lite trasig men det är inte den han pysslar med utan volvon som ska säljas.
Blir väl en lugn kväll för övrigt. Funderade först på karlskoga med vi har ingen som kör oss så vi strunar i det.

Ha de..

Från sjön igår






Tattueringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0