Semestern närmar sig

Nu närmar semestern sig med storm steg. Ska bli så himla skönt. Har bara imorgon kvar så har jag en hel veckas semester. Ska bli så himla skönt. Kommer att ta tillfället i akt och rida till Affe inför Sydnärke ritten.
Min syster och hennes kille är ju hemma så i helgen ska jag försöka va en del med dom. De åker på söndag igen tillbaka till falkenberg. Anton jobbar tror jag. Men de kommer tillbaka i slutet av v.27 eftersom de ska med och hjälpa till på sydnärke. Vi ska hinna träna en gång innan det också. Får nog bli imorgon tror jag eller på söndag förmiddag. Eftersom de aldrig har vart med om det här innan så är det ju bra med lite träning, så man vet hur det fungerar på ett ungefär. :D

på midsommar så blir det antagligen björneborg som det ser ut nu. Tobbe skulle prata med Tommy och se om det är helt hundra att det blir något. Han har inflyttningsfest. Det märks hur det blir.

Åt lunch min kära tobbe och en sommarjobbare som de har ( Marcus ). Vi åt på café paus. Natchotallrik vettu, hur gött som hellst. Kom tillbaka till jobbet och upptänkte att jag inte hade nåt förens kvart i fyra. Så jag drog hem en stund, och nu sitter jag här. Ska snart åka tillbaka igen tänkte jag..

Nej nu ska jag ta mig en glass innan jag ska dra..

Ha de bäst..
Love you Tobbesöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0