Norge..

På torsdag blir det norge. Då åker jag tobbe och hans mor och far till Tobbes bror i norge. De håller på att bygga nåt garage där. Så det är det vi ska dit och hjälpa till med, och självfallet hälsa på. Tyvärr är inte Grethe hemma med bäbis. Synd.. Får se om hon kanske hinner hem innan vi åker..

Idag har jag varit på möte på den nya salongen. De undrade självklart vad jag hade tänkt mig om framtiden osv. Kul att träffa alla och så med. De verkade mycket trevliga.. Jag vet väl egentligehn inte vad jag kommer vilja ändra på mer än att jag tänkt måla om och ställa in en tvättmaskin och torktumlare. Annars kommer jag inte ändra på nåt än vad det ser ut som.

Sen va jag med Tobbe och de andra på han jobb. Jag hjälpte till lite och rensade tryck.. Fick även mitt tryck till täcket utskrivet. Sååå fint. :D Ska faktiskt ner imorgon också och trycka dit det..

Nu kom tobbe ur duschen.. så nu ska jag kramas med honom..

Ha de.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0