Mycket nu...

ja nu är det massor inför studenten och balen på salongen. Alla vill bli fina.. och det börjar bli lite fullt i bokningsblocket. Men det är kul..
Jo jag ska köpa en frisörsalong förresten. Jag har inte kunnat sagt nåt eftersom det inte har kommit ut förens nu.. men nu är det besämt. och det ska bli himla kul. Va hos Johan och Carina igår en sväng och hälsade på efter att jag varit hos fam. skäld och klippt. Och johan erbjöd sig att hjälpa till att måla om ect. kul. Kommer att ta över den första aug. Kommer även att börja jobba där då. Kul med lite omväxling. Hoppas på mer pengar i kassan också. Så jag kan leva ett normalt liv. Vilket jag inte riktigt kan nu. Det är väldigt knapert, men det går precis.. men inte mycket mer än så.

Ska ev paddla kanot på lördag.. efter att jag slutat jobbet. Eftersom baltjejerna kommer på lördag så jobbar jag till fyra typ. har inte bestämt om vi ska paddla ifatt dom eller om jag ska vara hemma och rida istället. Svårt val. :D Hehe..kan ju rida söndag också. :P Beror lite på väder och vind om hur jag/vi gör i helgen. Tobbe ska såklart med :P

nej nu blir det sängen..

Läs gärna min affe blogg med www.arabianflame.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0