Lite om helgen..

Helgen har varit en innheållsrik helg. Fredag åkte jag och Tobbe upp till bjurstjärn och grillade med pappa och gänget.. min syster har ju kommit hem och hade sin kille Anton med sig också. Kul att träffa dom lite.
Lördagen började ju med studeterna.. Eller baltjejerna heter det väl så fint.. Kollade lite på dom sen när de gick in.. men såg inget vidare för det va så himla mycket folk. Det måste va så det känns att vara kändis, massa folk kommer för att glo på en och ta en massa kort när man ska på fest eller någon anna tillställning. Gå uppför röda mattan och tusen kameror blixtrar. Hmm ja det e ju kul att få känna på det ibland också. :D 

Södagen (igår) skulle jag till stallet för att rida vid ett men då ringde pappa och sa att de ville bli hämtade om 1 ½ - 2 timmar och det är 8 mil dit de skulle. Så det va bara att sätta sig i bilen och hämta kanot kärra hos balla och sen åka upp för att hämta dom. Väl där så ringer jag och kollar var de är.. men då är de inte framme än. Jag satt i bilen i ca 1 ½ timme innan de ringde och sa att de va framme. Sen lastades det kanoter medan vi va och hämtade de andra bilarna som stod på ett annat ställe. Sen bar det av till pizzerian i storfors för att hämta mat. Sen hem till Johan och Carina för att äta och se efter maten ner till stallet för att rida..

Efter ridningen så klippte jag och färgade håret på Staffan, Anton, Erica och Niklas. Så vid elva åkte jag äntligen hem. Väl hemma så packade jag bara sakerna och gick över till Tobbe. 

Nu sitter jag på jobbet och ska nog gå och äta lite tror jag..

Ha de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0